Betaling

1. De betaling kan contant (bij voorkeur per pin) of op rekening. Wanneer u een betalingsachterstand heeft kunt u niet meer behandelingen op rekening laten verrichten. U wordt dan verzocht om na de behandeling direct per pin af te rekenen. Ook wanneer u daar de voorkeur aan geeft kunt u natuurlijk per pin betalen. Contante betaling is bij ons, vanuit veiligheidsoverwegingen, alleen als uitzondering mogelijk.

2. De rekening zullen we eerst proberen bij uw verzekeraar te incasseren.

3. Het niet verzekerde deel brengen we bij u zelf in rekening brengen. (Een enkele verzekeraar doet  dit voor ons. Door instemming met de behandeling geeft u ook toestemming om rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar te declareren.)

4. Voor het niet verzekerde deel krijgt u een factuur per email.

5. De betalingstermijn is 14 dagen.

6. Na afloop van de betalingstermijn sturen we nog een betalingsherinnering om binnen 7 dagen te betalen.

7. Wanneer de rekening niet wordt betaald zal het innen van de rekening worden overgenomen door de Infomedics (voorheen Fa-Med) (Telefoonnummer Infomedics: 036-20 31 900). Wij zullen dan administratiekosten in rekening brengen ter hoogte van 10% van de factuur met een minimum van € 2,95. Betaal op tijd want voor u het weet zijn er incassokosten (min. € 40,-)  verschuldigd. Hierop hebben wij geen invloed.

Betalingsvoorwaarden Infomedics BV